Sojusz UNIA

Forum Sojuszu serwera s6.travian.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Pełną aktywację na Forum wykonują Administratorzy
Matecznik
siuza
MarcinL

#1 2008-03-12 21:31:33

Silencer

Wonder Woman

Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 161

Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

Wszyscy którzy posiadają już osady wokół prawdopodobnych lokalizacji cudów lub będą tam zakładać proszę o zapoznanie się z wytycznymi jak mają one wyglądać.

Poniżej opis specjalizacji osad zbudowanych koło cudu:
1. Osada musi być nastawiona na produkcję wojska defowego.
2. Osada musi posiadać duże magazyny i spichlerze.
3. Osada musi posiadać maksymalnie rozwinięty transport surowców.

Szczegóły:
Ad. 1
Aby spełnić wymagany postulat należy:
- wybudować kuźnię na 20lvl
- wybudować koszary na 20lvl
- wybudować duże koszary na 20lvl
- dokonać upgrade jednostek defowych w kuźni do 20lvl
Jakie wojska rozwijamy:
- jednostki 1 croopowe (czyli pretorianie-rzymianie, oszczepnicy-germanie, falanga-galowie)
- nie rozwijamy woja które dużo konsumuje zboża, ewentualnie to wojsko
będziemy dosyłać z macierzystych lokalizacji
- nie rozwijamy wojska offowego ani placu turniejowego,
- nie budujemy dużej stajni
- nie budujemy katasek ani taranów (nie robimy ich upgrade ani w kuźni ani w zbrojowni)

Ad. 2.
Magazyny i spichlerze to podstawa. Posłużą do:
- zasilania w surkę cudu
- utrzymania wojska zarówno w osadzie z cudem jak i w osadzie przy cudzie
Nie buduj zbędnych budynków bo braknie Ci miejsca, rób tylko to co jest niezbędne!

Ad. 3.
Rozwijaj rynek a później targ na 20 lvl. Wiadomo, że niektóre budynki muszą powstać, aby
zrobić targ (np. stajnia-po wybudowaniu targu do wyburzenia), ale wioska ma mieć mocną specjalizację

Powodzenia!


http://cry.travianteam.com/sig-5-pl-2-pl6_20036.gif

Offline

 

#2 2008-03-13 05:39:21

KERAD75

UNIA 1

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 29

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

no właśnie - "wokół prawdopodobnych lokalizacji cudów" - a jak duże jest to prawdopodobieństwo ??   

Offline

 

#3 2008-03-13 09:20:51

Silencer

Wonder Woman

Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 161

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

Baaaaarrrrdzo duże! Dlatego pamiętajmy żeby nie stawiać osad w tych konkretnych cordach, bo wtedy pojawią się wioski natarów w innej lokalizacji, ale najbliższej do tych cordów.

Edit:  już są! i w tych lokalizacjach jak było mówione


http://cry.travianteam.com/sig-5-pl-2-pl6_20036.gif

Offline

 

#4 2008-03-13 14:42:40

RoshaQ

UNIA 12

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 57

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

ale gdzie przewidujemy przejcie cudu lub cudów??

Offline

 

#5 2008-03-13 17:41:24

macgregor

UNIA 1

Skąd: Prudnik
Zarejestrowany: 2008-03-05
Posty: 40

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

z tego co czytam to każdy kto jest w pobliżu wioski natarów chce przejmować
więc nasuwa sie pytanie:na ile wiosek natarów kieujemy ataki? tylko jedną wybraną czy próbujemy więcej i zobaczy sie ktorą sie uda
bo widze że wszyscy są chętni na wioseczki
prosze kogoś z władz o wypowiedż

Offline

 

#6 2008-03-13 18:18:45

Silencer

Wonder Woman

Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 161

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

To nie jest tak że wszyscy są chętni i obojętnie kto cud będzie budował. Na poczatek ataki będa potrzebne bo trzeba taką wioskę jakoś przejąć. Osoba która będzie fizycznie budowała cud powinna być dostępna non stop. Powinni być wyznaczeni sitterzy którzy będą się włanczać w budowę, bo wiadomo-kiedyś trzeba spać. To nie jest generalnie łatwe zadanie i musimy takie osoby dopiero wyznaczyć. Najlepszą opcją będzie jak będzie to ktoś z nacji rzymskiej.


http://cry.travianteam.com/sig-5-pl-2-pl6_20036.gif

Offline

 

#7 2008-03-13 19:44:36

RoshaQ

UNIA 12

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 57

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

Więc tutaj do głowy mi sie nasuwają tylko najlepsi gracze, ale nie mozna atakowac na "hura" bo wiem jak to sie skonczylo w jednym z sojuszów, w którym  bylem gdzie kazdy atakowal i na koncu wyszlo tak ze ktos nam odebral cud

Offline

 

#8 2008-03-13 23:38:10

Zarim von Drago

Zarząd UNIA 7

612064
Zarejestrowany: 2008-03-02
Posty: 191

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

nie mogą to być najlepsi mają wielkiego popa, a potrzeba kogoś z niziutkim popem. w tedy mamy spore gratisy do deffa


Pozdrawiam
Zarim Samael I von Drago

Offline

 

#9 2008-03-14 23:26:08

silvarama

UNIA 18

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 57

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

Cały czas mam wątpliwość, czy ten bonus dotyczy popa w ogóle, czy tylko danej osady

Offline

 

#10 2008-03-15 09:12:57

KERAD75

UNIA 1

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 29

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

Zarim von Drago napisał:

nie mogą to być najlepsi mają wielkiego popa, a potrzeba kogoś z niziutkim popem. w tedy mamy spore gratisy do deffa

a możesz to jakoś rozszerzyć bo nie bardzo rozumie

Offline

 

#11 2008-03-15 09:50:05

RoshaQ

UNIA 12

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 57

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

ale jesli ktos z niziutkim deffem to ten gracz musi siedziec dużo na grze, mieć dobrych sitterów i samemu mieć pojęcie o tej grze

Offline

 

#12 2008-03-15 10:53:13

Hypnosus

Zarząd UNIA 6

Zarejestrowany: 2008-03-04
Posty: 43

Re: Zasady rozbudowy osad wokół CUDÓW

Zawsze myślałem, że liczy się populacja atakowanej osady, a nie sumaryczna liczba popa broniącego się gracza.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metin2forumporadniki.pun.pl www.sgaming.pun.pl www.kraina-pokemon.pun.pl www.akademialegionistow.pun.pl www.super-gra-pokemon.pun.pl